Laptop pitstop

Een snelle servicebeurt voor je laptop in tien stappen

Wil je de gebruikte laptops van jouw school een nieuw leven geven? Via een pitstop frissen we ze volledig op voor nieuwe gebruikers. Dit aan een vaste prijs per toestel. In geval van defecten geldt ook een maximale vaste kost per toestel.

Bekijk onze infographic voor een handig visueel overzicht van onze laptop pitstop.

Afspraak plannen icoon

1. Plan een afspraak met Signpost voor een Laptop Pitstop vóór 31 mei (*).

Voorzien van opbergbakken icoon

2. Signpost voorziet opbergbakken voor de toestellen: grijze voor de pitstop en rode voor reparaties.

Visuele check van toestellen icoon

3. Voer zelf een visuele check-up uit op alle toestellen en plaats ze (in hun laptophoes) in de juiste bakken. Adapters, pennen en andere accessoires blijven op school.

Ophalen van toestellen icoon

4. Signpost haalt alle toestellen op. Het transport per locatie bedraagt 200 euro (incl. BTW).

Poetsen van toestellen icoon

5. Signpost poetst alle toestellen.

Herstel van defecten icoon

6. In geval van defecten geldt een maximale vaste kost per toestel. Meer info in onze garantievoorwaarden.

Nieuwe configuratie icoon

7. Signpost voorziet elk toestel van een nieuwe image en configuratie, klaar voor gebruik.

Overzicht van alle reparaties icoon

8. De school ontvangt een compleet en handig overzicht van reparaties en nieuwe hoezen.

Stockage van laptops icoon

9. Signpost bewaart jouw toestellen maximaal twee maanden.

Uitlevering van laptops icoon

10. Uitlevering van de laptops gebeurt op afspraak en op jouw school. Beschadigde hoezen worden kosteloos vervangen.

Resultaat icoon

Resultaat: De ICT-dienst wordt ontzorgd en leerlingen kunnen meteen aan de slag.

(*) Actie geldig voor toestellen met lopende BYOD-garantie. Aanbod beperkt tot maximum capaciteit, tijdig reserveren is de boodschap.